LINKA POMOCI ŘIDIČUM (LPŘ) 1224
slouží pro motoristy v nesnázích bez ohledu na to, kde jsou pojištěni.
- nová jednotná asistenční linka pro motoristy v nesnázích
- společný projekt všech pojišťoven, které nabízí povinné ručení v ČR
Účel / Cíl:
- zjednodušit postup ve stresové situaci (nehoda, porucha)
- urychlit proces řešení vzniklé situace a zabránit následným škodám
- ztížit aktivity tzv. cash hunterů tj. neoficiálních „samozvaných“ asistenčních služeb, které komplikují a prodražují likvidaci škod v pojišťovnách
Jak to funguje:
- řidič v nouzi volá vždy linku 1224 bez ohledu na to, kde je pojištěn
- operátor společného call centra třídí hovory a okamžitě přepojuje na příslušnou pojišťovnu
- non-stop dostupnost, rychlé odbavení hovorů
- mnemotechnická pomůcka: 12 měsíců/24 hodin denně = linka 1224
Informace o LPŘ:
webové stránky pojišťoven